Центр обслуговування споживачів працює у звичному режимі

Центр обслуговування споживачів працює у звичному режимі

Шановні споживачі!

Адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» повідомляє, що з 25 січня 2021 року в Україні перестають діяти посилені карантинні обмеження – вся країна переходить у «помаранчеву» зону карантину, яка діяла до локдауну. Наразі Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ працює у звичному режимі.

З питань щодо погашення заборгованості, оплати комунальних послуг, передачі показників та опломбування/розпломбування квартирних лічильників гарячого водопостачання просимо звертатись до фахівців Центру обслуговування з 08:00 год. до 17:00 год., обідня перерва 13:00 год. – 13:50 год., п’ятниця – неприйомний день.

Щоб робота наших працівників була безпечною закликаємо відвідувачів Центру дотримуватися необхідних протиепідемічних правил. Наголошуємо, що прийом проводиться лише за умови дотримання споживачами запобіжних заходів, спрямованих на недопущення поширення короновірусної хвороби, зокрема наявності захисної маски та дотримання необхідної дистанції.

Зважаючи на продовження карантину в країні, звернення споживачів і надалі приймаються за телефоном багатоканальної лінії (0472) 31-96-90 та за номерами телефонів: Lifecell +38(093)170-34-73; Vodafone +38(050)464-21-60, +38(095)276-41-60; Київстар +38(067)574-74-96, +38(067)577-48-39; надсилаються на електронну адресу: cherk_tec@meta.ua та на поштову адресу підприємства: 18013, м. Черкаси, просп. Хіміків, 76.

З метою мінімізації ризиків поширення СOVID-19 адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» наполегливо радить споживачам вирішувати нагальні питання дистанційно та максимально користуватися онлайн-сервісами.

Бажаємо міцного здоров’я Вам та Вашим родинам!

З повагою, адміністрація

ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно»