slider1 3 4

Ми несемо

Вам тепло!

Вітаємо Вас в Черкаській ТЕЦ

Ми Вам завжди раді

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЗВЕРНЕНЬ ТА ВРЕГУЛЮВАННЯ СПОРІВ

Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки та їх розгляду направляються у один з таких способів :

  • за телефоном (0472)64-77-20, (0472) 64-02-62, факс (0472) 64-00-32;
  • електронною поштою за адресою:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ;
  • письмово за адресою: Україна, 18013, м. Черкаси, проспект Хіміків, 76;
  • особисто за адресою: Україна, 18013, м. Черкаси, проспект Хіміків, 76 (з понеділка по п’ятницю - з 07-45 до 16-45 крім неділі та святкових днів).

У залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи.

Звернення, які стосуються якості та надійності постачання електричної енергії, а також повідомлення про загрозу електробезпеки будуть розглянуті негайно.

Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».

У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України та/або в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або її територіальних органах, у порядку, затвердженому НКРЕКП.

При цьому прийняття НКРЕКП або її територіальними органами рішення щодо спору не позбавляє сторони права звернутися з цього ж приводу до суду.