Центр обслуговування клієнтів з теплопостачання

Для підтримки абонентів діє Центр обслуговування клієнтів, працівники якого у найкоротші терміни допоможуть Вам:

  • передати показники лічильників
  • звірити розрахунки за спожите тепло та гаряче водопостачання
  • дізнатися діючі тарифи на тепло та гаряче водопостачання
  • отримати довідку для оформлення пільг чи субсидій
  • укласти договір про користування тепловою енергією
  • дізнатися інформацію про стан заборгованості

Контакти:

  • (0472) 31-96-90
  • (067) 574 74 96 / (067) 577 48 39
  • (050) 820 18 47 / (050) 820 18 67
  • (093) 170 34 73
  • [email protected]
  • м.Черкаси
  • Оператори приймають дзвінки з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю - до 16:00 (без перерви)

Графік роботи центру обслуговування клієнтів:

День неділіЧас роботиПерерва
понеділок 8:00 – 17:0012:30 – 13:20
вівторок8:00 – 17:0012:30 – 13:20
середа8:00 – 17:0012:30 – 13:20
четвер8:00 – 17:0012:30 – 13:20
п’ятницянеприйомний день

Перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця – прийому немає

Якщо Ваші питання не стосуються роботи центру обслуговування, звертайтеся до інших фахівців Черкаської ТЕЦ, у залежності від тематики звернення:

  • виявлено порив на тепловій мережі
  • місця проведення ремонтних робіт
  • адреси будинків, у яких тимчасово відключена гаряча вода

До операторів “Району теплових мереж” (0472) 64-02-76

  • відсутнє тепло чи гаряче водопостачання у квартирі

До інспекції з енергонагляду Черкаської ТЕЦ: (0472) 39-73-42, (0472) 50-62-85, (0472) 50-62-86

  • подати заявку на виклик інспектора за вашою адресою
  • скласти акт-претензію у разі неякісних послуг у квартирі
  • опломбувати / розпломбувати квартирний лічильник гарячої води і теплової енергії
  • передача показників лічильників теплової енергії на квартиру та будинок

До фахівців інспекції з енергонагляду : (0472) 39-73-42, (0472) 38-26-43, (0472) 50-62-85, (0472) 50-62-86