Центр обслуговування клієнтів

Центр обслуговування клієнтів

Для підтримки абонентів діє Центр обслуговування клієнтів, працівники якого у найкоротші терміни допоможуть Вам:

  • передати показники лічильників
  • звірити розрахунки за спожите тепло та гаряче водопостачання
  • дізнатися діючі тарифи на тепло та гаряче водопостачання
  • отримати довідку для оформлення пільг чи субсидій
  • укласти договір про користування тепловою енергією
  • дізнатися інформацію про стан заборгованості

Контакти:

  • (0472) 31-96-90
  • (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839
  • (050) 46-42-160 / (095) 27-64-160
  • (093) 17-03-473
  • poktec@ukr.net
  • м. Черкаси, бульвар Шевченка, 345/1
  • Оператори приймають дзвінки з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю - до 17:00 (без перерви)

Графік роботи центру обслуговування клієнтів:

День неділіЧас роботиПерерва
понеділок 9:00 – 18:0013:00 – 13:50
вівторок9:00 – 18:0013:00 – 13:50
середа9:00 – 18:0013:00 – 13:50
четвер9:00 – 18:0013:00 – 13:50
п’ятницянеприйомний день

Перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця – прийому немає

Якщо Ваші питання не стосуються роботи центру обслуговування, звертайтеся до інших фахівців Черкаської ТЕЦ, у залежності від тематики звернення:

  • виявлено порив на тепловій мережі
  • місця проведення ремонтних робіт
  • адреси будинків, у яких тимчасово відключена гаряча вода

До операторів “Району теплових мереж” (0472) 64-02-76

  • відсутнє тепло чи гаряче водопостачання у квартирі

До інспекції з енергонагляду Черкаської ТЕЦ (0472) 31-90-78, (0472) 50-62-85, (0472) 50-62-86

  • подати заявку на виклик інспектора за вашою адресою
  • скласти акт-претензію у разі неякісних послуг у квартирі
  • опломбувати / розпломбувати квартирний лічильник гарячої води і теплової енергії
  • передача показників лічильників теплової енергії на квартиру та будинок

До фахівців інспекції з енергонагляду : (0472) 38-26-02, (0472) 38-26-04, (0472) 38-26-43, (0472) 50-62-85, (0472) 50-62-86