Права та обов’язки споживачів, місце та порядок одержання інформації споживачами
Законом України «Про житлово-комунальні послуги» визначено основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов’язки.
Відносини між суб’єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг, і фізичною та юридичною особою, яка отримує або має намір отримувати послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення врегульовано Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» з метою реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, споживачі мають право подати запит до ПРАТ «Черкаське хімволокно» ВП «Черкаська ТЕЦ».
Письмовий запит подається шляхом надсилання на адресу Центру обслуговування клієнтів: 18036, м. Черкаси, проспект Хіміків, 76, електронною поштою: [email protected] або в усній формі під час особистого прийому на вибір запитувача.