Подання звернень

Подання звернень

Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання теплової енергії та надання повідомлень про можливі пориви та їх розгляду направляються у один з таких способів :

  • (0472) 64-77-20, (0472) 64-02-62, факс (0472) 64-00-32
  • електронною поштою за адресою: cherk_tec@ukr.net
  • письмово за адресою: Україна, 18013, м. Черкаси, проспект Хіміків, 76
  • особисто за адресою: Україна, 18013, м. Черкаси, проспект Хіміків, 76
День неділіЧаси роботи
понеділок07:45 – 16:45
вівторок07:45 – 16:45
середа07:45 – 16:45
четвер07:45 – 16:45
пятниця07:45 – 16:45

*крім вихідних та святкових днів

В залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи

  • Звернення, які стосуються якості та надійності постачання теплової енергії, а також повідомлення про можливі пориви будуть розглянуті негайно
  • Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»
  • У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України та/або в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або її територіальних органах, у порядку, затвердженому НКРЕКП. При цьому прийняття НКРЕКП або її територіальними органами рішення щодо спору не позбавляє сторони права звернутися з цього ж приводу до суду