А ви слідкуєте за терміном повірки квартирного лічильника гарячої води?

А ви слідкуєте за терміном повірки квартирного лічильника гарячої води?

Шановні споживачі!

ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» повідомляє, що засоби обліку, покази яких використовуються для проведення розрахунків за надані послуги, в тому числі квартирні лічильники гарячої води, відповідно до вимог Закону України №2189-VIII від 09.11.2017р. «Про метрологію та метрологічну діяльність», підлягають проведенню періодичної повірки.

Враховуючи вимоги законодавства, споживачам необхідно забезпечити своєчасне проведення періодичної повірки власних засобів обліку теплової енергії та гарячої води і надати відповідну документацію про проведення повірки Виконавцю послуг.

Щоб повірити лічильник гарячої води і теплової енергії споживачу необхідно самостійно вибрати компанію, яка має ліцензію на проведення таких робіт, та замовити зазначену послугу.

У разі наявності Свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки та акту розпломбування/опломбування лічильника або додатку до протоколу повірки, які підтверджують проходження періодичної повірки приладу обліку гарячої води, необхідно надати зазначені документи у зручний для Вас спосіб:

  1. Надіслати скан-копію необхідних документів поштовим зв’язком на адресу: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76.
  2. Надіслати скан-копію документів на Viber: +380 50-490-81-02 або на електронну пошту: poktec@ukr.net (таку можливість введено виключно на період карантину).

Наголошуємо, що у разі не проведення повірки та порушення споживачем термінів проведення періодичної повірки власних засобів обліку теплової енергії та/або гарячої води відповідні засоби обліку будуть зняті з абонентського обліку Виконавцем послуг в установленому порядку.

У такому разі нарахування плати за надану послугу, з моменту зняття засобу обліку з абонентського обліку, буде проводитись Виконавцем послуг згідно затверджених норм споживання відповідної послуги.

Зверніть увагу, що інформація про термін проведення повірки вашого засобу обліку періодично подається у надісланих платіжних квитанціях.

Якщо у вас виникли питання щодо проведення періодичної повірки та прийняття на абонентський облік засобів обліку теплової енергії та гарячої води звертайтесь до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ за адресою: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76. Телефони для консультацій: (0472) 31-96-90 (багатоканальний); (067) 57-47-496; (067) 57-74-839; (050) 46-42-160; (095) 27-64-160; (093) 17-03-473.

Пресслужба Черкаської ТЕЦ