Черкаська ТЕЦ: досягнення підприємства та плани на завтра

Про здобутки Черкаської ТЕЦ та плани на майбутнє розповіли директор і головний інженер підприємства.

Черкаська ТЕЦ – це сучасне підприємство, що є найбільшим постачальником теплової та виробником електроенергії в області. Встановлена теплова потужність станції наразі 1308 Гкал, електрична потужність – 200 МВт. Потужностей теплоелектроцентралі достатньо задля забезпечення населення Черкас теплом та гарячою водою, – розповів директор станції Михайло Фатьянов, звітуючи про результати минулорічної роботи підприємства. – Обсяг тепла, що поставляється для населення і бюджетних організацій міста від станції складає близько 70%. Кожного року ми ретельно готуємось до нового опалювального періоду, аби наші діти відчували тепло у садочках і школах, споживачі у своїх домівках та на робочих місцях, а ті хто захворів, у медичних закладах.

Продовжуючи, Михайло Юрійович зазначив, що Черкаська ТЕЦ надійно і безперебійно подає тепло та гарячу воду вже 56 років і жодного разу не було зривів опалювального сезону. Не став винятком і цьогорічний сезон 2017-2018. Так, заклади соціальної сфери були забезпечені теплопостачанням 6 жовтня 2017 року, а протягом 9 жовтня тепло з`явилось в оселях черкащан.

– Співпраця і порозуміння всіх служб у сфері теплопостачання та органів місцевого самоврядування під час підготовки теплових господарств міста до опалювального періоду стали запорукою якісного та надійного постачання тепла до споживача, – наголосив директор.

– Для того, щоб забезпечити теплом вчасно, працівники ТЕЦ зі своєї сторони доклали максимум зусиль, – закцентував головний інженер В`ячеслав Желдубовський. – Зокрема, у ході підготовки до опалювального сезону основну увагу було приділено реконструкції та ремонту тепломагістралей. Напередодні проведено чотири етапи гідравлічних випробувань на магістральних трубопроводах міста, перевіривши їх на щільність. Усі виявлені пошкодження ліквідовано. Це дало змогу підвищити якість послуги та не допустити відключень взимку. Проведення таких заходів дуже важливе, адже від якості гідравлічних випробувань напряму залежить технічний стан теплових мереж під час проходження опалювального сезону. Аби зменшити втрати при транспортуванні теплової енергії на тепломережах міста було замінено 579 м трубопроводу, а в теплових камерах мереж замінено засувки і компенсатори. По вулиці Симиренківській із метою підвищення надійності було оновлено трубопровід довжиною 340 метрів та змінено його діаметр з 600 мм на 700мм.

Продовжуючи, В`ячеслав Миколайович розповів, що готуючись до опалювального сезону, на станції у повному обсязі виконали ремонтну програму. Зокрема, проведено поточний ремонт турбогенераторів № 1, 2, 3, 4 та капітальний ремонт парової турбіни № 5. Здійснено поточний, капітальний і середній ремонт дев’яти котлів, відремонтовано силовий трансформатор Т-5 та приймальний бункер вагоноперекидача. Для ефективної роботи Припортової котельні здійснено ремонт котлів і допоміжного обладнання у повному обсязі. У планах і надалі модернізувати обладнання підприємства та провести значні ремонтні роботи котла № 8 і турбогенератора № 4.

Напередодні опалювального сезону Черкаська ТЕЦ активно встановлювала у будинки своїх споживачів загальнобудинкові лічильники тепла. Завдяки цьому значно поліпшилась якість теплоносія, а містяни наразі сплачують лише за фактично використану теплову енергію і починають економити свої кошти, впроваджуючи енергоефективні заходи.

– До всього, протягом минулого року працівники ТЕЦ працювали над удосконаленням системи обслуговування і ввели ряд нових сервісів для покращення якості надання послуг споживачам, – зауважив директор підприємства.

Зокрема, у грудні Черкаська ТЕЦ запустила новий корпоративний сайт. Завдяки новому інформаційному ресурсу користувачі з легкістю можуть дізнатись діючі тарифи, новини підприємства, передати показники лічильників та дізнатися багато корисної інформації. Також споживачі можуть контролювати розрахунки та заборгованість по своєму особовому рахунку, передавати показники лічильників, скориставшись сервісом «особистий кабінет». Крім того, для зручності споживачів абонентський відділ ТЕЦ ввів додаткові номери мобільних операторів.

– Переконаний, що нововведення покращать якість обслуговування споживачів. Підсумовуючи, зазначу, що у подальшому колектив підприємства буде й надалі покращувати якість послуг, які надаються нашим споживачам, впроваджуючи технології та поліпшуючи сервіс, – наголосив Михайло Фатьянов.

Прес-служба Черкаської ТЕЦ