Черкаська ТЕЦ впроваджує «Особистий кабінет» споживача

На офіційному сайті Черкаської ТЕЦ запрацювала нова онлайн-послуга «Особистий кабінет» для побутових споживачів тепла та гарячого водопостачання. За допомогою цього сервісу можна контролювати розрахунки за спожите тепло і гарячу воду, перевіряти нарахування пільг та субсидій, передавати показники квартирних лічильників.

Щоб скористатися «Особистим кабінетом» необхідно зареєструватися. Для зручності споживачів сервіс має два варіанти реєстрації:

– за допомогою особового рахунку та останнього платежу за тепло або гарячу воду;

– за допомогою особового рахунку та заводського номера приладу обліку.

Звертаємо вашу увагу, що перераховані кошти за комунальні послуги можуть відображатися на вашому особовому рахунку з деякою затримкою. У залежності від роботи банку, платіж може йти до трьох робочих днів. Тому, якщо ви не можете пройти процедуру реєстрації, спробуйте зробити це пізніше.

Зазначимо, що наші IT-спеціалісти продовжують працювати над розширенням функціональних можливостей «Особистого кабінету» та усувають недоліки роботи цього сервісу, щоб зробити його якомога практичнішим для користувачів. Наразі онлайн-кабінет споживача перебуває на стадії тестування, тому можливі тимчасові збої в його роботі.

Адміністрації Черкаської ТЕЦ переконана, що впровадження цієї послуги допоможе споживачам заощадити свій час та зручно й оперативно передавати показники лічильників у періоди пікових навантажень, не виходячи зі свого будинку.

Прес-служба Черкаської ТЕЦ