Шановні споживачі, передавайте показники лічильників вчасно!

Центр обслуговування Черкаської ТЕЦ нагадує, що для належного обліку спожитих послуг споживачі повинні щомісяця вчасно передавати показники квартирних засобів обліку.

Оскільки споживачі інколи нехтують термінами подачі показників лічильників або ж вносять показники довільно, це призводить до неправильного нарахування за надані послуги.

Передати показники лічильників можна у будь-який зручний для вас спосіб:

  • за телефонами: (0472)31-96-90, Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafon: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39;
  • електронною поштою [email protected];
  • у мобільному додатку Viber;
  • в «Особистому кабінеті» на сайті khimvolokno.com.ua
  • поштовою скринькою у Центрі обслуговування споживачів.

Зазначимо, що надавати фактичні показники лічильників гарячої води потрібно щомісяця із 20 до 30 (31) числа.

Прес-служба Черкаської ТЕЦ