Центр обслуговування Черкаської ТЕЦ переймав досвід роботи у фахівців компанії «Vodafone»

Представники провідного українського мобільного оператора «Vodafone» провели навчання для операторів Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ. У ході заходу менеджери компанії «Vodafone» Марина Костенко та Сергій Дьяков поділились з працівниками ТЕЦ багаторічним досвідом роботи у напрямку комунікації з клієнтами.

— Під час тренінгу ми поділилися практичними порадами, які допоможуть працівникам Центру обслуговування у їхній роботі, — зазначив начальник відділу продажу бізнес-ринку «Vodafone» Сергій Дьяков. — Черкаська ТЕЦ є найбільшим постачальником теплової енергії в області та обслуговує близько 150 тисяч абонентів. Для таких великих підприємств дуже важливо будувати комунікаційні відносини зі своїми споживачами. Переконаний, що завдяки спільним зусиллям ми створимо якісні шаблони роботи з абонентами», — наголосив представник «Vodafone».

— Наша першочергова задача — це комфорт споживача. Крок за кроком Черкаська ТЕЦ розширює сервіси та впроваджує нові онлайн-технології, що повністю орієнтовані на наших абонентів. У 2018 році ми ставимо перед собою нові завдання, серед яких — підвищити оперативність та ефективність обробки дзвінків від жителів міста. Тому ми переймаємо досвід консультування абонентів у провідного оператора мобільного зв’язку — зауважив директор Черкаської ТЕЦ Михайло Фатьянов.

Серед планів на 2018 рік і збільшення штату працівників Call-центру, — додає Михайло Юрійович, — адже щохвилини операторам надходить понад 30 звернень, а щомісяця їх кількість сягає близько 50 тисяч. Завдяки цьому збільшиться кількість опрацьованих дзвінків від наших споживачів. Усі нововведення запроваджуємо з однією метою — зробити звернення громадян до підприємства якомога зручнішими.

Адміністрація Черкаської ТЕЦ висловлює вдячність представникам компанії «Vodafone» за співпрацю. Переконані, що отримані знання допоможуть працівникам Центру обслуговування споживачів виконувати роботу ефективніше, а обслуговування абонентів зробити якіснішим.

Довідково:

Центр обслуговування Черкаської ТЕЦ — це багатоканальна лінія (0472)31-96-90, номери мобільних операторів — Vodafonе: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Lifecell: +38(093)170-34-73; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39, електронна адреса poktec@ukr.net, сервіс Viber, «Особистий кабінет» на офіційному сайті http://khimvolokno.com.ua.

Звернувшись за допомогою до одного з цих сервісів, абонент завжди зможе отримати всю необхідну йому інформацію.

Прес-служба Черкаської  ТЕЦ