З 1 лютого буде змінено номер телефону Центру обслуговування споживачів

ВП «Черкаська ТЕЦ» ПАТ «Черкаське хімволокно»  повідомляє, що з 1 лютого поточного року буде змінено стаціонарний номер телефону Центру обслуговування споживачів.

Відтепер отримати інформаційно-довідкові послуги можна буде за новим багатоканальним номером (0472)31-96-90, обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача.

Для зручності споживачів також продовжуватимуть працювати і номери мобільних операторів: Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafon: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39.

Чинні стаціонарні номери (0472) 31-90-70 та (0472) 31-90-90 будуть діяти лише до кінця поточного місяця (28 лютого) після чого їх буде ліквідовано.

Зазначимо, що введення нового номера було вимушеним кроком, оскільки через надмірну кількість дзвінків телефонні лінії не витримували навантаження і працювали з частковими збоями. Операторам, у періоди пікових навантажень, щохвилини надходило понад 30 звернень, а в місяць їх кількість сягала майже 50 тисяч.

Черкаська ТЕЦ й на далі продовжуватиме працювати над покращенням якості телефонного зв’язку, щоб наші споживачі завжди отримували потрібну їм інформацію оперативно та своєчасно.

Прес-служба Черкаської ТЕЦ