Як працює Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ під час карантину

Як працює Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ під час карантину

Україна вже пів року живе в карантинному режимі, впровадженому в рамках протидії поширенню коронавірусу COVID-19. Адаптивний карантин Кабінетом Міністрів подовжено до 31 жовтня 2020 року. Та навіть за таких умов теплоенергетики продовжують працювати майже у цілодобовому режимі, аби забезпечувати теплопостачанням будинки жителів міста.

Ремонтні бригади ТЕЦ приводять до ладу теплову мережу та станційне енергетичне обладнання, аби опалювальний період розпочався своєчасно та безаварійно.

Фахівці Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ, що знаходиться за адресою проспект Хіміків, 76, проводять дистанційні консультації та опрацьовують документи, які споживачі надсилають, скориставшись електронними сервісами підприємства, або залишають у спеціальних скриньках.

Як результат, впродовж карантинного режиму кількість звернень значно збільшилася. Так, протягом місяця спеціалісти Центру обслуговування споживачів обробляють близько 6000 тисяч звернень та повідомлень з електронних онлайн сервісів. За день на одного працівника довідкової служби надходить 250-300 дзвінків, а в період передачі показників лічильників їх кількість зростає до 500-600 дзвінків.

Зважаючи на продовження карантинного режиму, консультації та звернення споживачів і надалі приймаються за телефоном багатоканальної лінії (0472) 31-96-90 та за номерами телефонів: Lifecell +38 (093)170-34-73; Vodafone +38(050)464-21-60, +38(095)276-41-60; Київстар +38(067)574-74-96, +38(067)577-48-39; надсилаються на електронну адресу: cherk_tec@meta.ua та на поштову адресу підприємства: 18013, м. Черкаси, просп. Хіміків, 76.

Більше того, з метою вирішення термінових питань для споживачів у Центрі обслуговування споживачів працюють «віконечка», куди споживач може подати звернення або підготовлений пакет документів.

Щоб робота наших працівників була безпечною закликаємо відвідувачів дотримуватися необхідних протиепідемічних правил. Наголошуємо, що прийом проводиться лише за умови дотримання споживачами запобіжних заходів, спрямованих на недопущення поширення короновірусної інфекції, зокрема наявності захисної маски та дотримання необхідної дистанції.

У разі наявності симптомів гострого вірусного захворювання або погіршення самопочуття, просимо Вас дотримуватись правил самоізоляції та залишатися вдома.

Бажаємо міцного здоров’я Вам та Вашим родинам!

З повагою,

адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно»