Через надмірну кількість дзвінків телефонні лінії абонентського відділу Черкаської ТЕЦ наразі не витримують навантаження і дають збій, адже щохвилини оператори отримують понад 30 звернень від жителів міста. Зазначимо, що Черкаська ТЕЦ надає послуги понад 150 тис. споживачам.
Просимо вибачення за тимчасові технічні несправності. Зазначимо, що для зручності споживачів ми ввели додаткові номери мобільних операторів: Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafon: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39.
Нагадаємо, що зателефонувати до абонентського відділу можна, як і раніше, за номером телефону (0472)31-90-70, працівники якого допоможуть:
• передати показники лічильників;
• звірити розрахунки за спожите тепло та гаряче водопостачання;
• дізнатися діючі тарифи на тепло та гаряче водопостачання;
• отримати довідку для оформлення пільг чи субсидій;
• укласти договір про користування тепловою енергією;
• дізнатися інформацію про стан заборгованості.
Черкаська ТЕЦ робить все можливе для покращення якості обслуговування споживачів.
Прес-служба Черкаської ТЕЦ