10 000 абонентів Черкаської ТЕЦ уже користуються «Особистим кабінетом»!

10 000 абонентів Черкаської ТЕЦ уже користуються «Особистим кабінетом»!

Шановні споживачі!

Адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» інформує, що задля Вашої зручності та для покращення якості надання послуг на офіційному веб-сайті підприємства працює онлайн-сервіс «Особистий кабінет». На сьогодні близько 10 тисяч абонентів уже пройшли реєстрацію та користуються зазначеним сервісом, адже це швидко та зручно!

Завдяки цьому сервісу з легкістю можна контролювати розрахунки за спожите тепло та гарячу воду, перевіряти нарахування пільг чи субсидій, передавати показники лічильників, не виходячи зі свого будинку.

Тож запрошуємо вас зареєструватися в «Особистому кабінеті» за посиланням: https://cabinet.khimvolokno.com.ua/wb4tecls/login/auth

Щоб скористатися онлайн-сервісом новим користувачам необхідно пройти кілька етапів:

1.Ідентифікація користувача:

–  вкажіть особовий рахунок (8 цифр, які зазначені в платіжці);

–  вкажіть суму передостаннього платежу за тепло чи гарячу воду

   або заводський номер приладу обліку.

2.Реєстрація користувача:

–  вкажіть свою електронну пошту;

–  вкажіть номер мобільного телефону;

–  вигадайте пароль.

3.Активація облікового запису:

–  для підтвердження реєстрації перейдіть за посиланням, яке буде надіслане на електронну пошту;

–  після пройдених етапів реєстрації зайдіть до свого «Особистого кабінету», вказавши логін (електронна пошта) та пароль.

Звертаємо увагу, що перераховані кошти за комунальні послуги можуть відображатися на особовому рахунку із затримкою до трьох робочих днів, залежно від роботи банку. Тому, якщо зареєструватися не виходить, замість суми останнього платежу вкажіть заводський номер приладу обліку.

Якщо у вас виникли труднощі при реєстрації звертайтесь до тех-підтримки web-користувачів «Особистого кабінету» за номером: 050-490-81-02.

Адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» вкотре закликає, на період карантинних обмежень введених Урядом, утриматися від особистих відвідувань Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ та максимально користуватися онлайн-сервісами.

– Ми переконані, що користування «Особистим кабінетом» у період пандемії COVID-19 в Україні допоможе нашим споживачам дотримуватися необхідних протиепідемічних та профілактичних заходів, аби вберегти своє здоров’я та не наражати на небезпеку оточуючих, – наголошує директор Черкаської ТЕЦ Олексій Біда.

Пресслужба Черкаської ТЕЦ