Про повірку лічильників теплової енергії та гарячої води

Про повірку лічильників теплової енергії та гарячої води

ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» наголошує на необхідності проведення споживачами періодичної повірки квартирних лічильників теплової енергії та гарячої води, термін дії повірки яких закінчився.

Звертаємо увагу! Повірка лічильників повинна бути проведена впродовж 30 днів після закінчення міжповірочного інтервалу.

Для інформування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» дату завершення міжповіркового інтервалу приладу обліку зазначає у рахунках на оплату послуг з постачання теплової енергії та гарячої води.

Для того, щоб повірити лічильник споживачу необхідно самостійно вибрати компанію та замовити зазначену послугу.

Таку діяльність наразі здійснюють: КП «Черкасиводоканал», тел. (0472) 38-45-38; ДП «Черкасистандартметрологія», тел. (0472) 33-07-14, (0472) 37-45-56, (067) 78-07-934 та інші компанії, які мають ліцензію на проведення таких робіт.

Зазначаємо, що ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» повірку лічильників не здійснює!

Щоб провести розпломбування чи опломбування лічильника для проведення його заміни, періодичної повірки або прийняття на абонентський облік споживачу необхідно подати заяву до виконавця послуг ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» та дочекатися прибуття контролера.

Відповідні документи після проведеної повірки приладу обліку необхідно обов’язково надати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ або надіслати на електронну адресу: [email protected], вказавши особисті дані споживача.

Звертаємо увагу, що відповідно до вимог нормативно-правових актів, лічильники гарячої води й теплолічильники, періодична повірка яких не проведена в установлені терміни, знімаються виконавцем послуг з абонентського обліку.

З питань проведення розпломбування, опломбування та прийняття на абонентський облік після повірки лічильників гарячої води й теплової енергії звертайтесь до Центру обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно».

▪ графік роботи Центру: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00;

▪ електронна пошта для звернень споживачів: [email protected];

▪ телефони: (0472)31-96-90; (093) 17-03-473; (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.

Здійснюйте повірку приладів обліку в установлені терміни!

Пресслужба Черкаської ТЕЦ