Абонентський відділ Черкаської ТЕЦ переходить на новий постійний графік роботи. Так, із 22 січня прийом споживачів відбуватиметься у такому режимі:
- з понеділка по четвер – з 09:00 год. по 18:00 год. (обідня перерва з 13:00 по 13:50);
- п’ятниця – неприйомний день;
- субота, неділя – вихідний день.
У перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
Звертаємо вашу увагу, що оператори приймають дзвінки від споживачів з понеділка по п’ятницю з 09:00 год. по 18:00 год. без перерви.
Зателефонувати до абонентського відділу можна за стаціонарним номером телефону (0472)31-90-70, а також за номерами мобільних операторів: Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafon: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39.
Прес-служба Черкаської ТЕЦ