Шановні споживачі!
Не забудьте передати показання лічильників тепла та гарячої води до кінця нинішнього місяця.
Нагадуємо, що показники не приймаються через сторінку Черкаської ТЕЦ у Фейсбук.
Оберіть зручний для Вас спосіб:
➡ онлайн-сервіс «Мій Дім. Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://md.tec4.kiev.ua/login;
➡ Тelegram-Bot «Черкаська ТЕЦ_ПОКАЗНИКИ»;
➡ електронна пошта: [email protected];
➡ автовідповідач «Голосової пошти» (0472) 31-96-90;
➡ за номерами мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839 (у робочі дні з 08:00 до 17:00, п’ятницю – до 16:00);
➡ за багатоканальним номером телефону: (0472) 31-96-90 (у робочі дні з 08:00 до 17:00, п’ятницю – до 16:00).
Також листівку з показаннями можна передати через поштову скриньку, яка розміщена біля входу в Центр обслуговування споживачів. Який спосіб передачі показників обрати – вирішувати саме Вам!
Зверніть увагу, що власники бойлерів також щомісяця повинні подавати показання лічильників, навіть якщо вони незмінні.
Задля коректності нарахувань, передавати показники лічильників варто з 10 до 30 (31) числа щомісяця!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ