При передачі даних по реєстру платежів від банківських установ до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ у програмному забезпеченні стався збій. Це призвело до деяких помилок у нарахуваннях, зокрема сплачені кошти за тепло були враховані за послугу гарячого водопостачання чи навпаки.
Фахівці Центру обслуговування Черкаської ТЕЦ, при зверненні кожного споживача в індивідуальному порядку, відкоригували суми платежів. Помилка була не системною й наразі нарахування виправлено та суми у нарахуваннях відповідають вказаній інформації у платіжках споживачів. Інформацію по своєму особистому рахунку можна легко перевірити, для цього потрібно зареєструватись в «Особистому кабінеті» на офіційному сайті Черкаської ТЕЦ (http://khimvolokno.com.ua/).
Прес-служба Черкаської ТЕЦ