Черкаська ТЕЦ: Термін повірки лічильників вказуємо в рахунках на оплату!

Черкаська ТЕЦ: Термін повірки лічильників вказуємо в рахунках на оплату!

Для зручності споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» в рахунках на оплату спожитих послуг зазначає кінцеву дату міжповірочного інтервалу для лічильників.

Зверніть увагу, якщо за попередні місяці ви успішно передавали показання квартирних лічильників гарячої води, а востаннє функція стала недоступною, причиною може бути зняття вашого індивідуального лічильника з абонентського обліку!

Для подальшої передачі показників та отримання коректних нарахувань у платіжках, відповідно до фактичних даних, необхідно здійснити періодичну повірку лічильника та поновити його на абонентському обліку.

Нагадуємо, що згідно з вимогами законодавства про метрологію та метрологічну діяльність, квартирні лічильники гарячої води і теплової енергії підлягають періодичній повірці кожні 4 роки.

Перевірити дату завершення міжповірочного інтервалу можливо самостійно в паспорті лічильника або свідоцтві про повірку (якщо лічильник уже проходив таку процедуру). Також дата зазначена у рахунках на оплату послуг з постачання теплової енергії та гарячого водопостачання.

Щоб повірити лічильник оберіть компанію, яка має ліцензію на проведення таких робіт, і замовте зазначену послугу.

Після здійснення повірки, для поновлення лічильника на абонентському обліку, споживачу необхідно передати відповідні документи до фахівців Центру обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» одним із зручних способів:

▪ надіслати на електронну адресу: [email protected];

▪ надіслати на поштову адресу: м. Черкаси, просп. Хіміків, 76;

▪ надати консультанту в Центрі обслуговування за адресою просп. Хіміків, 76.

Вчергове наголошуємо, що підприємство ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» не здійснює періодичної повірки лічильників теплової енергії та гарячої води.

Період передачі показань лічильників у липні розпочинається з 10 числа!

 Пресслужба Черкаської ТЕЦ