ПАТ «Черкаське хімволокно» ВП «Черкаська ТЕЦ» повідомляє про впровадження нових функцій у голосовому меню автовідповідача за номером (0472)31-96-90.
Ініціаторами більшості змін у голосовому меню стали самі абоненти, тому новації проводилися з урахуванням їхніх рекомендацій. Зокрема, для зручності наших споживачів було впроваджено телефонну чергу. Якщо вільних операторів на лінії не буде, автовідповідач повідомить ваш номер у черзі.
Крім того, було зменшено кількість пунктів меню, які мало використовувалися, що дозволить користувачам значно швидше отримувати потрібну інформацію.
Нагадаємо, що з 1 лютого було змінено номер телефону Центру обслуговування Черкаської ТЕЦ на (0472)31-96-90. Чинні стаціонарні номери (0472) 31-90-70 та (0472) 31-90-90 будуть діяти лише до кінця поточного місяця (28 лютого) після чого їх буде ліквідовано.
Черкаська ТЕЦ постійно працює над тим, щоб ви завжди отримували необхідну інформацію оперативно та вчасно!
Прес-служба Черкаської ТЕЦ