Шановні споживачі!
У пікові дні, коли ви масово передаєте показання лічильників, кількість дзвінків до нашого Центру обслуговування наближається до 4000, а подекуди й до 5000, і це лише за один день. Так, це навіть складно уявити!
Наші фахівці працюють максимально оперативно, але фізично встигають прийняти дзвінки на жаль не в усіх споживачів. Один оператор приймає 2 дзвінки на хвилину. Втім, чим більше абонентів одночасно намагаються додзвонитися до нас, тим більше перевантажуються телефонні лінії, що ускладнює з’єднання.
ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» наголошує, що є кілька зручних онлайн-сервісів для передачі показань, які доступні для наших споживачів 24/7, а саме:
➡ онлайн-сервіс «Мій Дім. Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://md.tec4.kiev.ua/login;
➡ Тelegram-Bot «Черкаська ТЕЦ_ПОКАЗНИКИ»;
➡ електронна пошта: [email protected].
Також передати показники у паперовому вигляді можливо через скриньку, що розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів ТЕЦ за адресою: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76.
Пам’ятайте, що передавати актуальні дані необхідно щомісяця з 10 до 30 числа, задля коректного формування рахунку за спожиті послуги.
Обирайте зручний спосіб і заощаджуйте свій час. Дякуємо за ваше розуміння. Працюємо для вашого комфорту!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ