Для підтримки споживачів ТЕЦ діє центр обслуговування!

Для підтримки споживачів ТЕЦ діє центр обслуговування!

Нагадуємо, що для підтримки абонентів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» діє Центр обслуговування, фахівці якого допоможуть у вирішенні різноманітних питань.

Отже, отримайте необхідну консультацію спеціалістів Центру, роз’яснення чи відповіді на питання щодо:

▪ переоформлення або внесення змін в особовий рахунок;

▪ надання документів необхідних для укладання договорів щодо послуг із постачання теплової енергії (ТЕ) та постачання гарячої води (ГВ);

▪ діючих тарифів на послуги з постачання ТЕ та постачання ГВ;

▪ подання заявок на розпломбування та опломбування лічильників гарячої води й теплової енергії;

▪ надання документів щодо проведеної періодичної повірки, заміни лічильників гарячої води й теплової енергії, надання заявок на постановку їх на абонентський облік;

▪ отримання довідки про відсутність заборгованості;

▪ передачі та коригування показань лічильників;

▪ розрахунків та оплати за послуги з постачання ТЕ чи ГВ, способів її здійснення;

▪ стану заборгованості з оплати послуг із постачання теплової енергії та постачання гарячої води, реструктуризації заборгованості.

Прийом відвідувачів, письмових звернень та документів здійснюється у Центрі обслуговування споживачів за адресою: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76 (Пн-Чт – з 08:00 до 17:00, Пт – неприйомний день, обідня перерва з 12:30 до 13:20 год, Сб-Нд – вихідні дні).

Письмові звернення та копії документів також можливо надіслати на поштову адресу підприємства: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76 або залишити у скриньці для звернень, яка розміщена на вході до Центру обслуговування споживачів.

До того ж, можна отримати консультацію та подати звернення, скориставшись зручними дистанційними сервісами зв’язку, а саме:

► телефонами для консультацій:

– багатоканальний номер телефону (0472)31-96-90;

– номери мобільних операторів: Lifecell: (093) 17-03-473; Vodafonе: (050) 82-01-847 / (050) 82-01-867; Київстар: (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839.

► електронною адресою для звернень споживачів категорії «населення»: [email protected].

Наголошуємо, що задля безпеки споживачів і працівників Центру під час повітряної тривоги, прийом громадян призупиняється.

Пресслужба Черкаської ТЕЦ