Нагадуємо, що для підтримки абонентів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» діє Центр обслуговування, фахівці якого допоможуть у вирішенні різноманітних питань.
Отже, отримайте необхідну консультацію спеціалістів Центру, роз’яснення чи відповіді на питання щодо:
▪ переоформлення або внесення змін в особовий рахунок;
▪ надання документів необхідних для укладання договорів щодо послуг із постачання теплової енергії (ТЕ) та постачання гарячої води (ГВ);
▪ діючих тарифів на послуги з постачання ТЕ та постачання ГВ;
▪ подання заявок на розпломбування та опломбування лічильників гарячої води й теплової енергії;
▪ надання документів щодо проведеної періодичної повірки, заміни лічильників гарячої води й теплової енергії, надання заявок на постановку їх на абонентський облік;
▪ отримання довідки про відсутність заборгованості;
▪ передачі та коригування показань лічильників;
▪ розрахунків та оплати за послуги з постачання ТЕ чи ГВ, способів її здійснення;
▪ стану заборгованості з оплати послуг із постачання теплової енергії та постачання гарячої води, реструктуризації заборгованості.
Прийом відвідувачів, письмових звернень та документів здійснюється у Центрі обслуговування споживачів за адресою: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76 (Пн-Чт – з 08:00 до 17:00, Пт – неприйомний день, обідня перерва з 12:30 до 13:20 год, Сб-Нд – вихідні дні).
Письмові звернення та копії документів також можливо надіслати на поштову адресу підприємства: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76 або залишити у скриньці для звернень, яка розміщена на вході до Центру обслуговування споживачів.
До того ж, можна отримати консультацію та подати звернення, скориставшись зручними дистанційними сервісами зв’язку, а саме:
► телефонами для консультацій:
– багатоканальний номер телефону (0472)31-96-90;
– номери мобільних операторів: Lifecell: (093) 17-03-473; Vodafonе: (050) 82-01-847 / (050) 82-01-867; Київстар: (067) 57-47-496 / (067) 57-74-839.
► електронною адресою для звернень споживачів категорії «населення»: [email protected].
Наголошуємо, що задля безпеки споживачів і працівників Центру під час повітряної тривоги, прийом громадян призупиняється.
Пресслужба Черкаської ТЕЦ