Шановні споживачі!
Нагадуємо, що від сьогодні, 08 січня 2024 року, Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ здійснює прийом, відповідно до звичного графіку.
Утім, з огляду на погодні умови та затяжні повітряні тривоги, просимо тимчасово втриматися від відвідування Центру обслуговування. Щоб отримати консультацію або подати звернення, скористайтесь дистанційними та онлайн-сервісами.
З питань щодо оплати комунальних послуг, передачі показників та опломбування чи розпломбування квартирних лічильників гарячого водопостачання просимо звертатись до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ:
▪ за номером багатоканальної телефонної лінії (0472) 31-96-90;
▪ за номерами мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839 (понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця – до 16:00).
Звернення до виконавця послуг ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» просимо направляти:
- листом на поштову адресу підприємства;
- листом на електронну адресу: [email protected];
- письмові звернення та копії документів можливо залишити у скриньці для звернень, що розташована біля входу до Центру обслуговування споживачів.
З огляду на ситуацію, що наразі склалася в Україні, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» наполегливо радить споживачам вирішувати нагальні питання дистанційно та максимально користуватися онлайн-сервісами.
Працюємо для Вас, працюємо з турботою про Вас!
Бережіть себе та своїх близьких!
З повагою, адміністрація
ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно»