Для вирішення нагальних питань скористайтесь онлайн-сервісами!

Для вирішення нагальних питань скористайтесь онлайн-сервісами!

Шановні споживачі!

Нагадуємо, що від сьогодні, 08 січня 2024 року, Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ здійснює прийом, відповідно до звичного графіку.

Утім, з огляду на погодні умови та затяжні повітряні тривоги, просимо тимчасово втриматися від відвідування Центру обслуговування. Щоб отримати консультацію або подати звернення, скористайтесь дистанційними та онлайн-сервісами.

З питань щодо оплати комунальних послуг, передачі показників та опломбування чи розпломбування квартирних лічильників гарячого водопостачання просимо звертатись до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ:

▪ за номером багатоканальної телефонної лінії (0472) 31-96-90;

▪ за номерами мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839 (понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця – до 16:00).

Звернення до виконавця послуг ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» просимо направляти:

  • листом на поштову адресу підприємства;
  • листом на електронну адресу: [email protected];
  • письмові звернення та копії документів можливо залишити у скриньці для звернень, що розташована біля входу до Центру обслуговування споживачів.

З огляду на ситуацію, що наразі склалася в Україні, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» наполегливо радить споживачам вирішувати нагальні питання дистанційно та максимально користуватися онлайн-сервісами.

Працюємо для Вас, працюємо з турботою про Вас!

Бережіть себе та своїх близьких!

З повагою, адміністрація

ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно»