Шановні споживачі!
У зв’язку з масовими пошкодженнями енергетичних об’єктів країни внаслідок ворожих обстрілів, склалася надзвичайно складна ситуація пов’язана з дефіцитом виробництва електричної енергії, що в свою чергу призвело до введення графіків стабілізаційних відключень електропостачання та підвищення тарифів на електричну енергію для населення.
З метою забезпечення енергетичної стабільності нашої держави в період військового стану та недопущення перевантаження енергосистеми, рекомендуємо споживачам, які встановили індивідуальні електричні водопідігрівачі у своїх квартирах та використовують електричну енергію для приготування гарячої води, перейти на централізоване гаряче водопостачання.
У разі, якщо у споживача опломбовано кран гарячого водопостачання у закритому положенні, для переходу на централізоване гаряче водопостачання необхідно направити заяву до виконавця послуг ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» про виклик контролера для розпломбування вентилів крану гарячої води.
Подати заяву можливо одним із нижчезазначених способів:
▪ надіслати на електронну адресу: [email protected];
▪ занести заяву до Центру обслуговування споживачів (м. Черкаси, просп. Хіміків, 76);
▪ подати заяву по одному з номерів телефонів: (0472) 31-96-90; Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.
Відмовившись від користування бойлерами на користь централізованого гарячого водопостачання, ви забезпечуєте стійкість енергосистеми України!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ