Шановні споживачі!
Зверніть увагу на графік, за яким приймає звернення та працює Центр обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно», та сплануйте свій візит заздалегідь!
Прийом абонентів консультантами Центру здійснюється за таким графіком:
▪ понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 год. (обідня перерва з 12:30 до 13:18);
▪ п’ятниця – неприйомний день;
▪ субота, неділя – вихідні дні.
Звертаємо увагу, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця фахівцями Центру формується документація для закриття розрахункового періоду, отже прийом споживачів не здійснюється.
Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ та отримати консультацію можливо:
- за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90;
- за номерами мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.
Консультанти Центру відповідають на телефонні звернення громадян з понеділка по четвер 08:00 – 17:00; п’ятниця 08:00 –16:00 (без перерви); субота і неділя – вихідні дні.
Наголошуємо, задля безпеки споживачів та працівників Центру під час повітряної тривоги прийом не проводиться.
Листівку з показниками лічильників можливо передати через поштову скриньку, яка розміщена біля входу в Центр обслуговування.
Бережіть себе та своїх близьких, не ігноруйте сигнали повітряної тривоги! Працюємо для Вас, працюємо з турботою про Вас!
З повагою,
адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно»