Шановні споживачі!
Плануйте свій візит, зверніть увагу на графік, за яким працює та приймає звернення Центр обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно».
Прийом абонентів здійснюється за графіком:
▪ понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 (обідня перерва з 12:30 до 13:20);
▪ п’ятниця – неприйомний день, робота з документами;
▪ субота, неділя – вихідні дні.
Наголошуємо, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні спеціалістами формується документація для закриття розрахункового періоду, отже прийом споживачів у Центрі не здійснюється.
Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ та отримати консультацію можливо:
- за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90;
- за номерами мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847; Київстар (067) 57-47-496.
Консультанти Центру відповідають на телефонні звернення: з понеділка по четвер 08:00 – 17:00; п’ятниця 08:00 –16:00 (без перерви); субота і неділя – вихідні дні.
Звернення до виконавця послуг ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» споживачі можуть направляти:
♦ листом на поштову адресу підприємства;
♦ листом на електронну адресу: [email protected];
♦ письмові звернення та копії документів просимо залишати в скриньці для звернень, що розташована біля входу до Центру обслуговування споживачів.
Наголошуємо, задля безпеки споживачів та працівників Центру під час повітряної тривоги прийом не проводиться.
Щоб отримати консультацію або подати звернення, користуйтесь переважно дистанційними та онлайн-сервісами.
Бережіть себе та своїх близьких! Працюємо з турботою про Вас!
З повагою, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно»
