Шановні споживачі!
Зверніть увагу, що у червні 2021 року Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ прийматиме звернення та працюватиме за скорегованим графіком, тому сплануйте свій візит заздалегідь!
Повідомляємо графік роботи Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ на період державних свят у червні:
– 14, 15, 16, 17 червня 2021р. – прийомні дні;
– 18 червня 2021р. – надаються лише інформаційно-довідкові послуги у телефонному режимі;
– 19, 20 червня 2021р. – вихідні дні;
– 21 червня 2021р. – державний святковий день – Трійця;
– 22, 23, 24 червня 2021р. – прийомні дні;
– 25 червня 2021р. – надаються лише інформаційно-довідкові послуги у телефонному режимі;
– 26, 27 червня 2021р. – вихідні дні;
– 28 червня 2021р. – державне свято День Конституції;
– 29, 30 червня 2021р. – звітний період, прийому споживачів немає.
Нагадуємо, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом фахівцями Центру не проводиться.
Центр обслуговування споживачів працює: понеділок – четвер з 8:00 год. до 17:00 год.; у п’ятницю до 16:00 год. надаються лише інформаційно-довідкові послуги у телефонному режимі; обідня перерва триває з 12:30 год. до 13:20 год.
Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів можливо за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами мобільних операторів: Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafonе: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39.
Показники лічильників надсилайте на електронну пошту: [email protected] або у повідомленні на Viber: +38(050)490-81-02.
Для контролю особистого рахунку користуйтеся сервісом «Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті.
Шановні споживачі, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» бажає вам хороших вихідних, повних позитивних емоцій та яскравих подій!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ