Шановні споживачі!
Зверніть увагу, що у грудні 2019 року, Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ на період свят прийматиме звернення та працюватиме за зміненим графіком, тому свій візит сплануйте заздалегідь!
Нагадуємо, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
Режим роботи Центру обслуговування споживачів: з 8:00 до 17:00 (обідня перерва 13:00 – 13:48).
– 21.12.19р.(субота) – приймальний день з 08:00 до 16:00
– 22.12.19р.(неділя) – вихідний день;
– 23.12.19р.(понеділок) – приймальний день;
– 24.12.19р.(вівторок) – приймальний день;
– 25.12.19р.(середа) – вихідний святковий день;
– 26.12.19р.(четвер) – звітний період, прийому споживачів немає;
– 27.12.19р.(п`ятниця) – звітний період, прийому споживачів немає;
– 28.12.19р.(субота) – звітний період, прийому споживачів немає;
– 29.12.19р.(неділя) – вихідний день;
– 30.12.19р.(понеділок) – вихідний день;
– 31.12.19р.(вівторок) – вихідний день
Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів можна за стаціонарним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами мобільних операторів: Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafonе: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39.
Шановні споживачі, адміністрація Черкаської ТЕЦ від щирого серця вітає Вас із наступаючими Новорічними святами!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ