Графік роботи центру обслуговування споживачів у новорічні свята

Графік роботи центру обслуговування споживачів у новорічні свята

Шановні споживачі!

Зверніть увагу, що у період новорічних свят Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ прийматиме звернення та працюватиме за скорегованим графіком, тому сплануйте свій візит заздалегідь!

Нагадуємо, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.

Режим роботи Центру обслуговування споживачів: з 8:00 до 17:00 (обідня перерва 13:00 – 13:50).

Повідомляємо графік роботи Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ на період різдвяних та новорічних свят:

– 28 грудня 2021р. – приймальний день;

29, 30, 31 грудня 2021р. звітний період, прийому споживачів немає;

– 01 січня 2022р. – святковий день;

– 02, 03 січня 2022р. – вихідні дні;

– 04, 05, 06 січня 2022р. звітний період, прийому споживачів немає;

– 07 січня 2022р. – святковий день;

– 08, 09 січня 2022р. – вихідні дні;

з 10 січня 2022р. – Центр обслуговування споживачів працює за звичним режимом.

Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів можна за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами мобільних операторів: Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafonе: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39.

Шановні споживачі, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» від щирого серця вітає Вас із наступаючими Новорічними святами! 

Пресслужба Черкаської ТЕЦ