Шановні споживачі!
Зверніть увагу, що у період новорічних свят Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ прийматиме звернення та працюватиме за скорегованим графіком, тому сплануйте свій візит заздалегідь!
Нагадуємо, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
Режим роботи Центру обслуговування споживачів: з 8:00 до 17:00 (обідня перерва 13:00 – 13:48).
Повідомляємо графік роботи Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ на період різдвяних та новорічних свят:
– 28 грудня 2020р. – приймальний день;
– 29, 30, 31 грудня 2020р. – звітний період, прийому споживачів немає;
– 01 січня 2021р. – святковий день;
– 02, 03 січня 2021р. – вихідні дні;
– 04, 05, 06 січня 2021р. – звітний період, прийому споживачів немає;
– 07 січня 2021р. – святковий день;
– 08, 09, 10 січня 2021р. – вихідні дні;
– 11 – не приймальний день, друк платіжок;
– 12, 13, 14, 15, 16 січня 2021р. – приймальні дні;
– 17 січня 2021р. – вихідний день.
Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів можна за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами мобільних операторів: Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafonе: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39.
Шановні споживачі, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» від щирого серця вітає Вас із наступаючими Новорічними святами!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ