Шановні споживачі!
Зверніть увагу, що в січні 2024 року Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ прийматиме звернення та працюватиме за скорегованим графіком роботи, тому сплануйте свій візит заздалегідь!
Нагадуємо, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
Графік роботи Центру на січень 2024 року:
▪ 01 січня 2024р. – святковий день;
▪ 02, 03, 04 січня 2024р. – звітний період, прийому споживачів немає;
▪ 05 січня 2024р. – не приймальний день;
з 08 січня 2024р. – прийом споживачів здійснюється, відповідно до звичного графіку.
Зателефонуйте до Центру обслуговування споживачів за багатоканальним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839 (понеділок – четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця – до 16:00).
Прийом консультантами Центру здійснюється за таким графіком: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00 (обідня перерва 12:30 – 13:18); п’ятниця – неприйомний день.
Наголошуємо, задля безпеки споживачів та працівників Центру під час повітряної тривоги прийом не проводиться!
Шановні споживачі, адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» від щирого серця бажає вам щасливого, переможного та мирного Нового 2024 року!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ