Шановні споживачі!
Зверніть увагу, що у період Новорічних свят, Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ прийматиме звернення та працюватиме для Вас за зміненим графіком, тому свій візит сплануйте заздалегідь!
Нагадуємо, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
Режим роботи Центру обслуговування споживачів:
– 29.12.18р. – звітний період, прийому споживачів немає;
– 30.12.18р. – вихідний день;
– 31.12.18р. – вихідний день;
– 01.01.19р. – вихідний день;
– 02.01.19р. – звітний період, прийому споживачів немає;
– 03.01.19р. – звітний період, прийому споживачів немає;
– 04.01.19р. – звітний період, прийому споживачів немає;
– 05.01.19р. – вихідний день;
– 06.01.19р. – вихідний день;
– 07.01.19р. – вихідний день;
– 08.01.19р. – працює у звичайному режимі.
Зателефонувати до Центру обслуговування споживачів можна за стаціонарним номером телефону (0472)31-96-90, а також за номерами мобільних операторів: Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafonе: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39.
Шановні споживачі, адміністрація Черкаської ТЕЦ від щирого серця вітає Вас із прийдешніми Новорічними святами! Бажає щасливого Нового року та Різдва Христового! Веселих свят!
Прес-служба Черкаської ТЕЦ