ПАТ «Черкаське хімволокно» ВП «Черкаська ТЕЦ» повідомляє про зміни у графіку роботи Центру обслуговування споживачів у зв’язку із святкуванням Дня перемоги.
Так, згідно із календарем вихідних днів, який затвердив Кабінет Міністрів України, 9 травня (середа) буде вихідним днем. З 10 травня Центр обслуговування працюватиме у звичному режимі.
Також нагадуємо, що у перші три робочі дні місяця та останні три дні місяця відбувається формування документації для закриття розрахункового періоду, тому прийом споживачів не здійснюється.
За додатковою інформацією просимо звертатись до кол-центру підприємства за багатоканальними номерами: (0472)31-96-90; (067)57-47-496 / (067)57-74-839; (050) 46-42-160 / (095)27-64-160; (093)17-03-473.
Прес-служба Черкаської ТЕЦ