Нагадуємо, що номер телефону Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ змінено

ВП «Черкаська ТЕЦ» ПАТ «Черкаське хімволокно» нагадує, що з 1 лютого цього року змінено стаціонарний номер телефону Центру обслуговування споживачів.

Отримати інформаційно-довідкові послуги наразі можна за новим багатоканальним номером (0472)31-96-90, обравши відповідний напрямок у меню інтерактивного голосового автовідповідача.

Для зручності споживачів також продовжують працювати номери мобільних операторів: Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafone: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39.

Номери стаціонарних телефонів (0472) 31-90-70 та (0472) 31-90-90 з 1 березня цього року буде ліквідовано.

Черкаська ТЕЦ й на далі продовжуватиме працювати над покращенням якості телефонного зв’язку, аби наші споживачі завжди отримували потрібну їм інформацію оперативно та своєчасно.

Прес-служба Черкаської ТЕЦ