Не вдалося передати показання – перевірте термін повірки лічильника!

Не вдалося передати показання – перевірте термін повірки лічильника!

Шановні споживачі!

Зверніть увагу, якщо попередньо ви успішно передавали показання квартирних лічильників гарячої води та теплової енергії, а минулого місяця функція стала недоступною, причиною може бути зняття вашого індивідуального лічильника з абонентського обліку!

Для подальшої передачі показників і отримання коректних нарахувань у платіжках, відповідно до фактичних даних, необхідно здійснити періодичну повірку лічильника та поновити його на абонентському обліку.

Відповідно до вимог законодавства про метрологію та метрологічну діяльність, квартирні лічильники теплової енергії та гарячої води підлягають періодичній повірці кожні 4 роки.

Перевірити дату завершення міжповірочного інтервалу можливо самостійно в паспорті лічильника або свідоцтві про повірку (якщо лічильник проходив відповідну процедуру).

Зауважимо, що для зручності споживачів, ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» у рахунках на оплату спожитих послуг зазначає термін чергової повірки.

Щоб повірити лічильник необхідно самостійно вибрати компанію, яка має ліцензію на проведення таких робіт, і замовити зазначену послугу.

Після здійснення повірки, для поновлення лічильника на абонентському обліку, споживачу необхідно передати відповідні документи до фахівців Центру обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» одним із зручних способів:

▪ надіслати на електронну адресу: [email protected];

▪ надіслати на поштову адресу: м. Черкаси, просп. Хіміків, 76;

▪ надати консультанту в Центрі обслуговування за адресою просп. Хіміків, 76.

Вчергове наголошуємо, що підприємство ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» не здійснює періодичної повірки лічильників теплової енергії та гарячої води!

Нагадуємо, що період передачі показань лічильників розпочнеться з 10 травня.

Пресслужба Черкаської ТЕЦ