Не встигли передати показання лічильника?!

Не встигли передати показання лічильника?!

Шановні споживачі!

Якщо ви не встигли передати вчасно показання лічильників тепла та гарячої води, то в такому випадку нарахування буде здійснено на підставі даних про середнє споживання вашою квартирою за попередній період.

Звертаємо увагу, що можливість автоматичного коригування нарахувань залежатиме від періоду, за який не передавались показання.

► Якщо дані лічильника не передавались менше 3-х місяців — коригування відбудеться автоматично при наступній передачі показань лічильників.

► Якщо показання не передавались більше 3-х місяців — коригування можливо здійснити лише на підставі звернення до ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно».

Подати звернення ви можете у будь-який зручний для вас спосіб:

– особисто консультанту Центру обслуговування споживачів ТЕЦ за адресою: проспект Хіміків, 76.

– на електронну адресу: [email protected].

Також споживачі можуть залишити письмові звернення у поштовій скриньці, яка розміщена на вході до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ.

Консультацію щодо нарахувань ви можете отримати у фахівців Центру за номерами телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847; Київстар (067) 57-47-496.

ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» нагадує, що передавати показання приладів обліку необхідно з 10 по 30 число щомісяця. В інші дні облікові бази для прийому показань закриті.

Пресслужба Черкаської ТЕЦ