Шановні споживачі!
Адміністрація ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» інформує, що задля коректності нарахувань, передавати показники індивідуальних приладів обліку (квартирних лічильників) варто з 10 до 30 числа щомісяця! В інші дні облікові бази для прийому показань закриті.
Якщо ж ви через певні обставини не встигли передати актуальні дані ваших приладів обліку впродовж відведеного терміну, нарахування відбувається на основі даних про середнє споживання вашою квартирою за попередній період. Звертаємо увагу, що можливість автоматичного коригування нарахувань залежатиме від періоду, за який не передавались показання.
Якщо дані лічильника не передавались менше 3-х місяців – коригування відбудеться автоматично при наступній передачі вами показань лічильників.
Якщо показання не передавались більше 3-х місяців – коригування можна здійснити лише на підставі звернення до ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно».
Передачу показників лічильників Ви можете здійснювати одним із зручних для Вас способів, скориставшись:
➡ онлайн-сервісом «Мій Дім. Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://md.tec4.kiev.ua/login;
➡ Тelegram-Bot «Черкаська ТЕЦ_ПОКАЗНИКИ»;
➡ електронною поштою: [email protected];
➡ багатоканальним номером телефону: (0472) 31-96-90 (у робочі дні з 08:00 до 17:00, п’ятницю – до 16:00).
➡ переліком номерів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839 (у робочі дні з 08:00 до 17:00, п’ятницю – до 16:00).
Нагадуємо, що показники не приймаються через сторінку Черкаської ТЕЦ у Фейсбук!
До того ж листівку з показаннями можна передати через поштову скриньку, яка розміщена біля входу в Центр обслуговування споживачів. Який спосіб передачі показників обрати – вирішувати саме Вам!
Звернуть увагу! Якщо у вас встановлено бойлер або ви залишили домівку та не користуєтесь гарячою водою, однаково щомісяця необхідно передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.
Пресслужба Черкаської ТЕЦ