Нещодавно Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) презентувала перший в Україні мобільний додаток «Енергетика онлайн», який сприятиме створенню ефективних енергетичних ринків, де в центрі уваги перебуватиме споживач.
«Кожен має бути почутим! Тепер це можливо! Регулятор відкриває мобільний сервіс, де споживач зможе дізнатись необхідну інформацію про тарифи, перевірити платіжку, нарахування компенсації та оцінити якість обслуговування», – наголосила Голова НКРЕКП Оксана Кривенко.
За словами Кривенко, НКРЕКП буде брати до уваги думку користувачів мобільного додатка та керуватиметься отриманою інформацією при роботі з ліцензіатами: «Фактично ми залучаємо споживачів у процеси регулювання. Без перебільшення це один з прикладів демократії. Така практика вперше застосовується в Україні. Ми розраховуємо на її ефективність».
Нагадаємо, що мобільний додаток був створений з метою спрощення доступу до інформації та підвищення рівня прозорості в енергетичному секторі України та надає можливість споживачам отримати оперативну інформацію про діючі тарифи, перевірити рахунок за послуги електро- та газопостачання, знайти відповіді на актуальні запитання щодо надання субсидії, термінів оплати рахунків за послуги, погашення заборгованості, енергозбереження, оцінити роботу центрів обслуговування операторів мереж та постачальників газу і електроенергії, тощо.
Мобільний додаток можна завантажити з Google Play за назвою EnergyOnline. З березня 2019 року додаток буде доступний для завантаження в App Store, на офіційних сайтах НКРЕКП та DiXi Group.
Прес-служба Черкаської ТЕЦ