ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» інформує про необхідність проведення споживачами періодичної повірки індивідуальних лічильників гарячої води й теплолічильників, термін дії повірки яких закінчився.
Так, повірка лічильників тепла та гарячої води повинна бути проведена впродовж 30 днів після закінчення міжповірочного інтервалу.
Нагадуємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 07.04.2023р. №440, подання на повірку лічильників гарячої води й теплолічильників, термін дії повірки в яких закінчився, повинно бути забезпечено впродовж 3 місяців після завершення опалювального періоду.
ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» дату завершення міжповіркового інтервалу приладу обліку задля інформування зазначає у рахунках абонентів на оплату послуг з постачання теплової енергії та гарячої води. На сьогодні з 49 000 домогосподарств споживачів, оснащених приладами обліку гарячої води, необхідно провести повірку 8 000 лічильників.
Для того, щоб повірити лічильник гарячої води і теплової енергії споживачу необхідно самостійно вибрати компанію та замовити зазначену послугу.
Таку діяльність наразі здійснюють: КП «Черкасиводоканал», тел. (0472) 38-45-38; ДП «Черкасистандартметрологія», тел. (0472) 33-07-14, (0472) 37-45-56, (067) 78-07-934 та інші компанії, які мають ліцензію на проведення таких робіт. Звертаємо увагу, що ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» повірку лічильників не здійснює!
Щоб провести розпломбування чи опломбування лічильника для проведення його заміни, періодичної повірки або прийняття на абонентський облік споживачу необхідно подати заяву до виконавця послуг ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» та дочекатися прибуття контролера.
Відповідні документи після проведеної повірки приладу обліку необхідно обов’язково надати до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ або надіслати на електронну адресу: [email protected], вказавши особисті дані споживача.
Звертаємо увагу, що відповідно до вимог нормативно-правових актів, лічильники гарячої води й теплолічильники, періодична повірка яких не проведена в установлені терміни, знімаються виконавцем послуг з абонентського обліку.
З питань проведення розпломбування, опломбування та прийняття на абонентський облік після повірки лічильників гарячої води й теплолічильників споживачам необхідно звернутися до Центру обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно».
▪ графік роботи Центру: понеділок – четвер з 08:00 до 17:00;
▪ електронна пошта для звернень споживачів: [email protected];
▪ телефони: (0472)31-96-90; (093) 17-03-473; (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.
Здійснюйте повірку приладів обліку в установлені терміни!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ