Шановні споживачі!
Сподіваємося, що цієї чудової літньої днини ні присадибні, ні дачні клопоти, не завадять вам передати показники квартирних лічильників.
ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» нагадує, що для коректності нарахувань, передавати показники індивідуальних приладів обліку варто з 10 до 30 число щомісяця!
Оптимальним способом дистанційної передачі показників лічильника є «Мій Дім. Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті (https://md.tec4.kiev.ua/login). За допомогою цього онлайн-сервісу ви можете швидко повідомити нам показання лічильників, а головне – цілодобово.
Зручною та доступною є передача показників шляхом надсилання повідомлення на електронну пошту: [email protected].
Дедалі більшої популярності набуває передача показників у месенджер Telegram. Перевагами є швидкість, зрозумілість і зручність. Отже, для вас ми створили Тelegram-Bot «Черкаська ТЕЦ_ПОКАЗНИКИ».
І, звісно, до ваших послуг наш Центр обслуговування споживачів, фахівці якого приймуть дзвінки за номерами телефонів:
– багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
– номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839;
Також передати показання у паперовому вигляді можна через скриньку, що розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ (просп. Хіміків, 76).
Нагадуємо, що через сторінку «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» у мережі фейсбук показники не приймаються!
Зверніть увагу! Якщо у вас встановлено бойлер або ви залишили домівку та не користуєтесь гарячою водою, однаково необхідно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.
Маєте чимало способів передачі показань лічильників, який найзручніший – обирати саме Вам!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ