Фахівці Центру обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» зауважують, що актуальні дані про власника особового рахунку важливі для отримання будь-якої допомоги від держави.
Так, під час оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, органи соціального захисту звіряють інформацію про власників житла та зареєстрованих у ньому осіб із підприємствами-надавачами послуг. Застаріла інформація про споживача може негативно вплинути на отримання ним субсидії.
Відповідно до п.2 ст.7 закону України «Про житлово-комунальні послуги», споживач зобов’язаний повідомляти виконавця послуг про істотні зміни правового статусу житла. Йдеться про його приналежність тій чи іншій особі, про зменшення/збільшення в ньому кількості проживаючих чи зареєстрованих осіб.
Для оновлення даних про власника особового рахунку необхідно надати наступні документи:
▪ копію Свідоцтва про право власності на нерухоме майно;
▪ копію Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
▪ довідку з ЦНАПу про кількість зареєстрованих осіб.
Прийом документів здійснюється в Центрі обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» за адресою: м. Черкаси, Проспект Хіміків, 76 (пн-чт з 08:00 до 17:00; пт – неприйомний день; сб, нд – вихідні).
Якщо немає можливості відвідати Центр обслуговування, Ви можете надіслати документи на електронну адресу: [email protected].
Телефони для додаткової інформації:
▪ багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
▪ номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.
Шановні споживачі! Пам’ятайте про важливість коректних даних та не зволікайте з їх оновленням!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ