Шановні споживачі!
ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» повідомляє, що «Особистий кабінет» споживача на офіційному веб-сайті нашого підприємства https://khimvolokno.com.ua/ оновлено!
Щоб розпочати користування «Мій дім. Особистий кабінет» та оцінити переваги нового сервісу необхідно пройти ПЕРЕРЕЄСТРАЦІЮ за посиланням: https://md.tec4.kiev.ua/login або ж скористайтесь QR-кодом на вашій квитанції за листопад.
За допомогою цього онлайн-сервісу ви зможете контролювати розрахунки та сплачувати за спожите тепло і гарячу воду, перевіряти нарахування пільг та субсидій, передавати показники квартирних лічильників.
Звертаємо увагу, що наразі фахівці продовжують працювати над розширенням функціональних можливостей онлайн-послуги «Мій дім. Особистий кабінет», щоб зробити його якомога практичнішим для користувачів. Наразі онлайн-кабінет працює в тестовому режимі, тому можливі тимчасові збої в його роботі. Дякуємо за розуміння!
Тестовий період є звичним етапом при впровадженні нового програмного забезпечення. Нині здійснюються технічні налаштування сервісу, підвищення рівня його стабільності та оптимізації роботи.
Адміністрація Черкаської ТЕЦ переконана, що технічне оновлення послуги «Мій дім. Особистий кабінет» допоможе споживачам заощадити свій час та зручно й оперативно передавати показники лічильників у періоди пікових навантажень, не виходячи з дому.
Нагадуємо, для покращення обслуговування споживачів, Центр обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ перейшов на нове програмне забезпечення для розрахунків за надані послуги. Якщо Вами були виявлені певні розбіжності у квитанціях, просимо повідомити про це консультантів Центру:
▪ на електронну пошту: [email protected];
▪ на багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
▪ на номера мобільних операторів:
Vodafonе: (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Kyivstar: (067) 57-47-496, (067) 57-74-839; Lifecell: (093) 17-03-473.
Працюємо для Вас! Кожен на своєму місці, працюємо заради Перемоги!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ