Шановні споживачі!
Для коректності нарахувань, передавати показники індивідуальних приладів обліку (квартирних лічильників) варто з 10 до 30 (31) числа щомісяця! В інші дні облікові бази для прийому показань закриті.
Маєте 6 способів передачі показників:
➡ онлайн-сервіс «Мій Дім. Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://md.tec4.kiev.ua/login;
➡ Тelegram-Bot «Черкаська ТЕЦ_ПОКАЗНИКИ» за посиланням: https://t.me/CherkasyTecPokaznikiBot;
➡ електронна пошта: [email protected];
➡ багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
➡ номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839;
➡ поштова скринька, що розміщена біля входу в Центр обслуговування споживачів ТЕЦ.
Нагадуємо, що через сторінку Черкаської ТЕЦ у фейсбук показники не приймаються!
Зверніть увагу! Якщо у вас встановлено бойлер або ви залишили домівку та не користуєтесь гарячою водою, однаково необхідно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.
Який спосіб передачі показників обрати – вирішувати саме Вам!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ