Центр обслуговування Черкаської ТЕЦ нагадує, що для належного обліку спожитих послуг споживачі повинні щомісяця вчасно передавати показники квартирних засобів обліку.
Оскільки споживачі інколи нехтують термінами подачі показників лічильників або ж вносять показники довільно, це призводить до неправильного нарахування за надані послуги.
Передати показники лічильників можна у будь-який зручний для вас спосіб:
- за телефонами: (0472)31-96-90, Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafon: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39;
- електронною поштою [email protected];
- у мобільному додатку Viber;
- в «Особистому кабінеті» на сайті khimvolokno.com.ua
- поштовою скринькою у Центрі обслуговування споживачів.
Зазначимо, що надавати фактичні показники лічильників гарячої води потрібно щомісяця із 20 до 30 (31) числа.
Прес-служба Черкаської ТЕЦ