Переоформлення особового рахунку на нового власника?

Переоформлення особового рахунку на нового власника?

Увага новим власникам житла!

Щоб отримати повний доступ до інформації по особовому рахунку, перевіряти оплату за тепло та гарячу воду, а також мати можливість оформити субсидію чи інші види державної допомоги, споживачу необхідно переоформити договори на послуги з теплопостачання та гарячого водопостачання, відповідно до пункту 2 статті 7 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Для оновлення інформації про власника особового рахунку необхідні наступні документи:

▪ паспорт власника або документ, що його замінює (копія);

▪ ідентифікаційний код власника житла (копія);

▪ документ, що посвідчує право власності на житло: договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про спадщину (копія);

▪ витяг із державного реєстру речових прав на нерухоме майно;

▪ технічний паспорт квартири;

▪ довідка з ЦНАПу про кількість зареєстрованих осіб.

У разі наявності індивідуальних лічильників теплової енергії або гарячої води потрібні: копії паспортів лічильників та свідоцтва про їх повірку, акти пломбування, поточні показники лічильників.

Прийом документів здійснюється в Центрі обслуговування споживачів ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» за адресою: м.Черкаси, Проспект Хіміків, 76 (пн-чт з 08:00 до 17:00; пт – неприйомний день; сб, нд – вихідні).

Також вищезазначений перелік документів можливо направити на електронну пошту: [email protected].

Телефони для додаткової інформації:

▪ багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;

▪ номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847; Київстар (067) 57-47-496.

Зверніть увагу, що новий власник квартири з моменту зміни права власності, зобов’язаний упродовж місяця звернутися до виконавця послуг задля переоформлення договорів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води.

Шановні споживачі! Нагадуємо про важливість коректних даних, тож не зволікайте з їх оновленням!

Пресслужба Черкаської ТЕЦ