Проведення періодичної повірки та обслуговування засобів обліку теплової енергії та гарячої води

Проведення періодичної повірки та обслуговування засобів обліку теплової енергії та гарячої води

Шановні споживачі!

ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно», як Виконавець комунальних послуг, діє відповідно до норм чинного законодавства. Отож нагадуємо, що у зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», який набрав чинності 02.08.2017 року, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) забезпечила перегляд тарифів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для суб’єктів, що провадять діяльність на суміжних ринках (Виконавців послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води), в частині виключення зі структури тарифів витрат на встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного та розподільного обліку теплової енергії та гарячої води.

Відповідно до вимог цього Закону, засоби розподільного обліку теплової енергії та гарячої води, що встановлені у квартирах споживачів, підлягають проведенню періодичної повірки за рахунок їх власників.

Щоб повірити лічильник теплової енергії та гарячої води, споживачу необхідно звернутись до компанії, яка має ліцензію на проведення таких робіт і самостійно обрати виконавця та замовити цю послугу.

Враховуючи вищевикладене, споживачам необхідно забезпечити своєчасне проведення періодичної повірки власних засобів обліку теплової енергії та гарячої води і надати відповідну документацію про проведення повірки Виконавцю послуг.

Наголошуємо, що у разі не проведення повірки та порушення споживачем термінів проведення періодичної повірки власних засобів обліку теплової енергії та/або гарячої води відповідні засоби обліку будуть зняті з абонентського обліку Виконавцем послуг в установленому порядку.

У такому разі нарахування плати за надану послугу, з моменту зняття засобу обліку з абонентського обліку, буде проводитись Виконавцем послуг згідно затверджених норм споживання відповідної послуги.

Якщо у вас виникли питання щодо проведення періодичної повірки та прийняття на абонентський облік засобів обліку теплової енергії та гарячої води звертайтесь до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ за адресою: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76. Телефони для консультацій: (0472) 31-96-90 (багатоканальний); (067) 57-47-496; (067) 57-74-839; (050) 46-42-160; (095) 27-64-160; (093) 17-03-473.

Пресслужба Черкаської ТЕЦ