Шановні споживачі!
Нагадуємо, що 10 лютого розпочався період прийому показань квартирних лічильників теплової енергії та гарячої води. Фахівці Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ вже очікують на ваші дані.
Для вашої зручності пропонуємо доступні способи передачі показників:
➡ онлайн-сервіс «Мій Дім. Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://md.tec4.kiev.ua/login;
➡ Тelegram-Bot «Черкаська ТЕЦ_ПОКАЗНИКИ»;
➡ електронна пошта: [email protected];
➡ багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
➡ номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847, (050) 82-01-867; Київстар (067) 57-47-496, (067) 57-74-839.
Також передати показання у паперовому вигляді можливо через скриньку, що розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів ТЕЦ за адресою: м. Черкаси, проспект Хіміків, 76.
Зверніть увагу, що через сторінку Черкаської ТЕЦ у фейсбук показники не приймаються!
Для коректності нарахувань передавати показання необхідно кожного місяця до 30 числа. Втім, не відкладайте цю справу на останні дні місяця, адже саме в цей період суттєво зростає навантаження на наші ресурси та сервіси.
Працюємо для вас! З теплом у кожну домівку!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ