Дорогі наші споживачі!
ВП «Черкаська ТЕЦ» ПРАТ «Черкаське хімволокно» нагадує, що з 10 серпня розпочався період передачі показань індивідуальних приладів обліку.
Щодалі більшої популярності набуває передача показників через Телеграм. Перевагами є швидкість, доступність і зручність. Отже, для вас ми створили Тelegram-Bot «Черкаська ТЕЦ_ПОКАЗНИКИ» за посиланням: https://t.me/CherkasyTecPokaznikiBot.
Оптимальним способом дистанційної та цілодобової передачі показань лічильника є сервіс «Мій Дім. Особистий кабінет» на нашому офіційному сайті: https://ok.tec4.kiev.ua/login.
Зручною та доступною є передача показників повідомленням на електронну пошту: [email protected].
До ваших послуг наш Центр обслуговування споживачів, фахівці якого приймуть дзвінки за номерами телефонів:
➡ багатоканальний номер телефону: (0472) 31-96-90;
➡ номери телефонів мобільних операторів: Lifecell (093) 17-03-473; Vodafone (050) 82-01-847; Київстар (067) 57-47-496.
Також передати показання у паперовому вигляді можливо через скриньку, що розміщена біля входу до Центру обслуговування споживачів Черкаської ТЕЦ (просп. Хіміків, 76).
Зверніть увагу! Якщо у вас встановлено бойлер або ви залишили домівку та не користуєтесь гарячою водою, однаково необхідно щомісяця передавати показання лічильників гарячої води, навіть якщо вони незмінні.
Сподіваємося, що цієї теплої та чудової літньої днини ні присадибні, ні дачні клопоти, не завадять вам передати показники, адже для вашої зручності ми забезпечили кілька онлайн-сервісів. Обирайте найзручніший саме для Вас!
Пресслужба Черкаської ТЕЦ