Центр обслуговування клієнтів Черкаської ТЕЦ нагадує, що для належного обліку спожитих послуг споживачі повинні щомісяця (із 20 до 30 (31) числа) вчасно передавати показники квартирних засобів обліку.
Звертаємо Вашу увагу, що нехтування термінами подачі показників лічильників або ж внесення їх довільно, призводить до неправильного нарахування за надані послуги!
Передати показники лічильників можна у будь-який зручний для вас спосіб:
- за телефонами: (0472)31-96-90, Lifecell: +38(093)170-34-73; Vodafone: +38(050)464-21-60 / +38(095)276-41-60; Київстар: +38(067)57-47-496 / +38(067)577-48-39;
- електронною поштою [email protected];
- в «Особистому кабінеті» на сайті khimvolokno.com.ua
- поштовою скринькою у Центрі обслуговування клієнтів.
Крім того, передати показники лічильників гарячого водопостачання можна через мобільний додаток Viber за номером +38 (050) 490-81-02.
- у тексті повідомлення необхідно вказати: номер особового рахунку, ПІБ, адресу, показник лічильника та місце встановлення лічильника (кухня/ванна).
Прес-служба Черкаської ТЕЦ