Споживачі Черкаської ТЕЦ активно користуються новими сервісами

Черкаська ТЕЦ – це сучасне підприємство, яке є найбільшим постачальником теплової енергії в області. Працівники ТЕЦ постійно працюють над удосконаленням системи обслуговування і вводять нові сервіси для покращення якості надання послуг споживачам.

Зокрема, вже близько трьох місяців жителі міста мають можливість передавати показники лічильників за допомогою «Особистого кабінету» на офіційному сайті підприємства (http://khimvolokno.com.ua/). Робота онлайн-сервісу стартувала у січні 2018 року і відразу набула популярності серед містян. Адже завдяки ньому з легкістю можна контролювати розрахунки по своєму особовому рахунку та передавати показники лічильників. Наразі послугою скористалося понад 1300 користувачів.

Також досить корисним для наших споживачів виявився і впроваджений в роботу мобільний додаток Viber. Адже відтепер вони мають можливість не виходячи зі свого будинку, передати показники лічильників лише за допомогою мобільного телефону.

Крім того, за численними проханнями абонентів, минулого року було введено в дію додаткові номери мобільних операторів (Lifecell, Vodafone, Київстар). Наразі 50% дзвінків припадає саме на мобільні номери, щомісяця їх кількість сягає понад 25 000 тис. Ще одним нововведенням було впровадження телефонної черги, якщо вільних операторів на лінії немає, автовідповідач повідомляє абоненту його номер у черзі.

Черкаська ТЕЦ не зупиняється на досягнутому і вже працює над новими проектами, які незабаром втіляться в життя для того, щоб наші споживачі завжди отримували якісні та своєчасні послуги.

Прес-служба Черкаської  ТЕЦ